piątek, 3 sierpnia 2012

Wanilia & róża

J`adore, znaczy po francusku tyle, co "uwielbiam".

Jak nie uwielbiać perfum, których cena w perfumeriach waha się między od 179 do 283 zł za flakonik 30 ml? Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć, a to dlatego, że nie miałam okazji poznać wersji oryginalnej tej marki.

Za sprawą znajomej miałam za to okazję poznać ciekawą podróbkę tej marki. Tak podróbkę, bo jak 20 ml może kosztować 20 zł?

W opakowaniu wyglądała tak:

(źródło: tutaj)

Po wyjęciu, z bliska, tak:


Kompozycja zapachowa wyglądała tak:
nuta głowy: bergamota, melon, brzoskwinia, gruszka
nuta serca: frezja, konwalia, róża, fiołek
nuta bazy: cedr, drzewo sandałowe, wanilia, piżmo

Dla mnie najbardziej wyczuwalna była wanilia i róża. Może nie do końca mi odpowiadały, ale jak bym je powiedzmy że dostała, na przykład, od kogoś, to używałabym je raczej na wyjścia, nie na co dzień, bo to kompozycja bardzo intensywna, odważna. Ciekawe, czy oryginalne przypadłyby mi do gustu bardziej? Pożyjemy, zobaczymy. =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...