sobota, 7 września 2013

Someone special

Ktoś wyjątkowy, czyli Lidka z Misiowego Zakątka, która obdarowała mnie już po raz drugi wspaniałościami. Tym razem z okazji złapania u niej magicznego licznika 10000:
 



Dla Lidki przygotowywałam już wcześniej wymiankową paczuszkę, ale ze względu na problemy ze zdrowiem nie udało mi się przygotować wszystkiego, co planowałam, dlatego do Lidki pofrunęła ode mnie i tym razem również paczuszka:


Znalazły się w niej pamiątkowe widokówki z moich wycieczek po kraju z wierszami ks. J. Twardowskiego z tyłu, serwetki do decu, próbki kosmetyków, komplet papeterii z moimi grafikami oraz kartka z motywem żonkili, namalowanych specjalnie dla Lidii:


 
Dziękuję Ci Lidko, że do mnie zaglądasz i o mnie pamiętasz.  =*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...