piątek, 6 września 2013

Radości

Na początku września spotkało mnie kilka przemiłych niespodzianek. Ledwo wysłałam kilka paczuszek w świat, w tym takie dwie niespodziankowe za łapanie licznika u mnie:
 



A szczęście rozmnożyło się i dla mnie. Od ArtFarmy przybyła do mnie wspaniała, czerwonowłosa lalka w towarzystwie przydasi, których się nie spodziewałam:


Zuza od razu wpadła w oko Staszkowi:


Od Magicznej Kartki otrzymałam najnowszą kolejcję papierów w przeintensywnych kolorach:


A od KoliberArt cudne przydasie:

 
Dziękuję wszystkim za tę górę radości. =)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie szydełkujesz, wychodzą Ci równiutkie sploty.

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym coś jest , u mnie tez się rozmnożyło . Pozdr , cieszę się twoim szczęściem

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ocieplacz na kubeczek, pomysłowe i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne szydełkowanka Aniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...