niedziela, 30 czerwca 2013

Czerwcowe radości cz. II

Czerwiec był miesiącem pracowitym, gorącym, ale także pełnym miłych zdarzeń. Najpierw była miła niespodzianka ze strony kuzynki, którą obdarowałam takim zestawem w podziękowaniu za przywiezienie mnie i odwiezienie z sanatorium:


Krysia zaś zebrała do worka włóczki, które nie miała zamiaru już wykorzystać i mi go przywiozła:


Dzięki tym motkom spełnię kilka swoich większych marzeń. Pokrowiec na podnóżek już powstał. ^^

Na wymiankę umówiła się za mną Lidia prowadząca bloga Misiowy Zakątek. Oto co przygotowała dla mnie Lidia - mnóstwo dzierganych drobiazgów, w tym otulinki na moje dwie stare puszki, otulacz na świeczuszką, bransoletkę, haftowany pojemniczek na karteczki, niesamowity dekoracyjny bukiet na pachnącym mydełku, serwetki, scrapki, śliczną karteczkę, przydasie oraz słodkości.:






 
Ja przygotowałam dla Lidii taką paczuszkę:
- kartka z moim ulubionym wierszem;
- notesik;
- otulacz na kubek;
- podkładka decu;
- szpilecznik - pieróg;
- świeczka z otulaczem;
- sówka-zawieszka;
- lawendowy domek;
- scrapki;
- wstążeczki;
- herbatki;
- oraz słodkości:



 




Krysia, która prowadzi bloga CreaDiva Decoupage oraz bloga CreaDiva w ramach wymianki przygotowała dla mnie zestaw serwetek, herbatki oraz wspaniałą dzierganą serwetkę i koronkę:



Dla Krysi przygotowałam zestaw serwetek i ślubny komplet - kartkę kopertówkę w pudełku - który pokażę bliżej w kolejnym poście:
 

 
Dziękuję, moje Kochane, za udane wymianki. Cieszę się z naszego spotkania w sieci.  =)
 
Pokazuję Wam także paczuszkę, która trafiła do Eli, która kiedyś mnie tak hojnie obdarowała zestawem serwetek:

 
Ela była mile zaskoczona moim skromnym darem serca.  =)

Na koniec pragnę podziękować Wandzie, która przysłała mi nieziemsko kreatywną paczuszkę w ramach wygranego u niej candy:
 
 
 
 
Coś dla ducha i coś dla ciała. Aż chce się tworzyć. Po stokroć dziękuje Wam dziewczyny za tak udany koniec miesiąca.  =)

4 komentarze:

  1. piękne wymianki i prezenciorki... aż ckno mi do nich...
    niestety nadal walczę... w ogrodzie i nie tylko
    miłego wieczoru Aneczko

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości wymiankowe, beą super cudenka z nich, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za piękne i w dodatku pachnące podarunki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawrotu głowy można od tych różności dostać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...