środa, 12 czerwca 2013

Czerwcowe radości cz. I

Ostatnio spotkało mnie wiele radości w blogosferze. Dziś dzielę się pierwszą ich częścią. =)
 
Na początek wygrane śliczności:
 
- kartką autorstwa Miry, która zaskoczyła mnie tym, że otwierała się do góry (zrobiona w 19 minut - kto by nie chciał w tak krótkim czasie tak potrafić):



- cudnym serduszkiem od Ani, o tym:


- oraz super zestawem niespodziankowym od Kasi (uwielbiam zawieszki):


Cieszę się także wyróżnieniem, które otrzymało moje ATC:



Oraz wyróżnieniem mojej kartki szarpanej:


A tak wyglądały paczuszki z mojego candy serwetkowo-herbacianego, które dotarły już szczęśliwie do adresatek:

 
Dziękuję wszystkim za wszystko, szczególnie za motywację, aby iść ciągle do przodu i wracam czym prędzej do twórczej pracy.  =)

3 komentarze:

  1. Gratulacje! rzeczywiście wiele radości cię spotkało, oby tak dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :)
    Twoją mróweczką się już zachwycałam :)
    a zawieszki i ja uwielbiam :)
    śliczne prezenciki dostałaś :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!
    I pomyśleć,że taka paczuszka dotarła i do mnie :-)
    Dzięki raz jeszcze!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...