piątek, 7 czerwca 2013

W kolorach tęczy

Kochani, tak jak jest to od początku zawarte w moim opisie, jestem wielbicielką wszystkich kolorów tęczy. Wciągnęło mnie robienie drobnych kwiatuszków i tak powstała ukwiecona karteczka oddająca aurę przełomu maja i czerwca, kiedy to parasole może nazbyt często wyciągaliśmy z szafy, zamiast sadzić kwiaty w ogrodach:
 

Użyłam bardzo dżdżystych, kropeczkowych, kontrastowych wzorów papieru, a pogodną dedykację ujęłam w formę tęczowej chmurki:



Do pokolorowania parasola wykorzystałam jeden ze sposobów stemplowania z wykorzystaniem ołówka:


Kompozycję kwiatową tworzą różnorodne ręcznie robione kwiatuszki, w tym według mojego kursu. Jest ich aż 18 - 9 większych i 9 mniejszych:


Wykorzystałam wszystkie kolory tęczy, w tym intrygujący indygo:


Pracę zgłaszam na Wyzwanie Gościnnej Projektantki w Skarbnicy Pomysłów - W kolorach tęczy:

16 komentarzy:

  1. Aneczko... pisałam nie raz... i jeszcze raz napiszę - jesteś niesamowita pod względem wykonalności wspaniałych pomysłów...
    brawo !
    a wiesz... chwaliłam się ? ... mam totalnego lenia... hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak soczyście i energetycznie! Piękna karteczka:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejna misternie wykonana praca...istne papierowe cudeńko!!
    a każdy kwiatuszek taki dopracowany!!
    :)
    i zdjęcia śliczne!!
    Pozdrowienia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ta karteczka idealnie pasuje do ostatnich dni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczna kolorowa i radosna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, jakie to piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo, jeszcze takiej nie widziałam. Jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny pomysł i wykonanie. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, bardzo mi się podoba , ach.... cudne i tyle:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dzieło :-) takie kolorowe że człowiek od razu się uśmiecha :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka jest śliczna. Bardzo kolorowa i optymistyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kolorowa i prawdziwie tęczowa kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu "W kolorach tęczy"

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tu pięknie i kolorowo u Ciebie:) Ta tęczowa kartka jest naprawdę śliczna:) Trzymam kciuki:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie w odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu boska:) Uwielbiam takie kolorowe, pozytywnie nastrajające karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna kartka - dziękuję za udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...