wtorek, 18 czerwca 2013

Album origami o zwierzętach

Wyczarowałam dla małego Wiktorka album o zwierzętach ilustrowany tworami origami:
 

Jego wykonanie zajęło mi trochę czasu, bo wszystkie elementy robiłam sama. Najpierw poskładałam zwierzaki origami, potem każdą kartkę albumu okleiłam dwustronnie papierami, potem przygotowałam i wydrukowałam napisy:


Tak powstał czternastokartkowy album o tęczowej kolorystyce:



Oto okładka rozłożonego albumu:


Przygotowałam karty o wymiarach 25x16 cm. Każda została ozdobiona tak, aby po jednej stronie był krótki wierszyk o danym zwierzątku, a po drugiej stronie jego bohater:





Przykładowo otwarte miejsca albumu wyglądają tak:




 
Mam nadzieję, że mały amator fauny będzie zadowolony z prezentu. =)
 
Tymczasem zgłaszam album na wyzwanie:
 
 

- #6 WYZWANIE u SZMEKA - ORIGAMI:

 


10 komentarzy:

  1. niesamowicie pracochłonny i wspaniale wykonany album- cudo:)
    Często Cię podglądam, choć rzadko się odzywam i doprawdy nie wiem, jak na to wszystko znajdujesz czas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy majstersztyk! Jestem pod wrażeniem 8-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie to wspaniałe jest:) ale
    musiałaś się napracować.

    OdpowiedzUsuń
  4. album przecudny. Bardzo pracochłonny, ale robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, świetny pomysł i wykonanie, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszedł album. Pomysł świetny :) Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu u Szmeka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baardzo mi sie podoba Twoj albumik :) Wyszedl Rewelacyjnie :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny album :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu u SZMEKa

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super pomysł :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...