piątek, 14 czerwca 2013

Kurka

Syn kuzynki za tydzień będzie obchodził roczek, a że bardzo lubi przydomowe zwierzaki, to postanowiłam mu uszyć przytulaska. Wypadło na kurę:
 



Bez schematu - po prostu przycięłam materiał, doszyłam grzebień, dziobek oraz skrzydła ze wstążki, guziki jako oczka, wypchałam całość watą, zszyłam i gotowe:


 
Wysyłam uszytą przeze mnie kurzą maskotkę na Wyzwanie wstążkowe Frezji, w którym niesamowicie spodobało mi się właśnie to, że bohaterem ma być wstążka, a praca może być całkowicie dowolna:
 
 

10 komentarzy:

  1. Kurka jest świetna, bardzo przytulaskowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci wyszła ta kurka, pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kura super, dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper kurka :) Powodzenia w zabawie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kurka jest rewelacyjna :).
    Super pomysł z tymi wstążkami :).

    Moja starsza siostrzenica od dziecka uwielbia konie, zaś jej prawie dwuletnia siostra jest za żabami :).
    ciekawe jak to się dzieje, że dzieci wybierają sobie jakieś konkretne zwierzęce pupile :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta kurka. Szkoda, że nie ma do niej kogucika. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...