czwartek, 13 czerwca 2013

Domki

Uczyłam się nowych rzeczy - haftu wstążeczkowego i przygotowania kanzashi szytego:
 

Kwiatuszki posłużyły do ozdobienia domków wypełnionych recyklingową zawartością z dodatkiem pachnącego, lawendowego suszu:


Okienka, drzwi oraz kominy są z recyklingowych kawałków wstążek materiałowych:


 
Dlatego zgłaszam moją pracę za wyzwanie Wyzwanie wstążkowe Frezji:
 
 
Domek ma z tyłu etykietkę i recyklingowy sznureczek:
 

Potraktowałam je dostępnymi mediami - tuszami, farbkami oraz stempelkiem:


Dlatego z radością zgłaszam mój domek na Wyzwanie#8 DOM - Challenge #8 A HOUSE:

 

11 komentarzy:

  1. Śliczne kwiatuszki! Przecudne domki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna fantastyczna realizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno i drugie to moje marzenie:) Piękne efekty uzyskałaś:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne domki :) Powodzenia w zabawie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite prace! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny pomysł! Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przeurocze domki. dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie te domki ci wyszły pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...