sobota, 10 sierpnia 2013

Złap licznik 50 000

Wydaje mi się, że to było przed chwilą, jak na liczniku mojego bloga zauważyłam magiczną liczbę 5000, a tymczasem lada chwila będzie to już 50 000, co mnie niezmiernie cieszy. Lubię tu być w blogosferze z Wami i dla Was. =)
 
Ponieważ ostatnio uśmiechnęło się do mnie szczęście w łapaniu liczników na blogach i ja mam dla Was zaproszenie na taką zabawę. Osoby chętne do łapania proszę o wklejenie w komentarzu pod tym postem swojego adresu bloga, który chętnie odwiedzę oraz podlinkowanie do tego posta u siebie w pasku bocznym niniejszego banerka:


Nagrodą niespodzianką będą wydziergany przeze mnie komplet drobiazgów, który poleci do szczęśliwej osoby najszybciej, jak tylko się da. Licznik specjalnie umieściłam wyżej, w pasku bocznym, po prawej stronie ekranu, żeby było go lepiej widać. Jeśli nikomu się nie uda złapać tego akurat nominału licznika, to wyznaczę kolejny. Czekam na zrzut ekranu pod mailem, który można znaleźć w pasku bocznym po lewej stronie bloga. Zapraszam serdecznie.  =)

15 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie udało mi się złapać licznika i szczerze mówiąc nie bardzo wiem, jak się do tego zabrać. Chyba trzeba mieć dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przystąpię i ja.
    Zapraszam do mnie na Candy:
    dekoMagJa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam bloga-jestem bezblogowiec:)))
    a co mi am ,będe licznik łapać,może mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie spróbuję a może się
    uda pożyjemy zobaczymy hihi ;)
    pozDrawiaM ciepło :D

    http://xymciadm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. próbujemy obserwujemy łapiemy :-)
    www.atajaartesania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się akurat trafi :)
    Pozdrowionka, Aga
    http://www.kulkiniesiulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. spróbuje szczęścia http://kartkomaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie spróbuję złapać licznik u Ciebie tymczasem zapraszam do siebie na łapanie licznika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też niezabardzo wiem o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam bloga, ale spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również się dołączam ;) - http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę udział:) Dzięki za udział w Candy i gratuluję wygranej:) Paczkę nadam w najbliższych dniach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja spróbuję złapać licznik
    http://diy-slubneinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. udało się! poszedł mail ze zrzutem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...