czwartek, 8 sierpnia 2013

Upał, MOO i zieleń

Jak lubię lato, tak upały powyżej 30 stopni to nie dla mnie. Mózg zagotowany wielokrotnie próbuje uciec uszami. Mam ochotę schować się w lodówce i przeczekać ten czas. Chłodu...
 
Chwytając za rogi chwile zachmurzonego nieba próbuję uczyć się nowych rzeczy. Tym razem testowałam malutką formę MOO:
 

 
Miniaturki muzyczno, stemplowo, brązowe. Zachęcam do spróbowania swoich sił o tutaj. =)
 
Pragnę też podziękować gorąco za śliczności, które przybyły do mnie od Dorotki. Spodziewałam się tylko bajecznej serwety w uroczo letnim zielonym odcieniu:
 

A ona przybyła w towarzystwie zawieszek, motyli:


Oraz pysznych słodkości:

 
Dorotko, dziękuję Ci za wspaniałą paczuszkę, arcydzieła Twoich zdolnych paluszków oraz hojność serduszka. =*
 
Wracam do patrzenia w niebo i czekania na deszcz...

10 komentarzy:

  1. Też już chłodu wypatruję i oby do jesieni...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak porzadnie dmuchne, to moze doleca ode mnie chmury i wiaterek. Temperatura nie przekraczajaca 21 stopni, a rano nawet 15 :) Drugi dzien mozna zyc :) A szydelkowe cudenka sliczne - gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ,sliczna prace stworzylas :) Przesliczne prezenty dostalas :) A chlodkiem sie dziele u mnie wkoncu upaly puscily i jest wkoncu czym oddychac. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię ciepełko ale teraz to już jednak przesada :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cuda otrzymałaś, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. nic nie pisz o upałach... okropność
    urokliwe niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne niespodzianki dostałaś:)
    Dziękuję, że mi odpisałaś ile tych wełenek zużyłaś na narzutę:)
    Ten upał nas chyba wykończy:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki upał? Nad Bałtykiem cudne 28 stopni;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdecydowanie wolę chłodniejsze dni ... zimowe :).
    Dzisiaj jest trochę chłodniej więc korzystam :).

    Dzięki Tobie dowiedziałam się czegoś nowego. Co to jest MOO.
    Prace super.

    Aniu gratuluję super wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne MOO i fajne prezenty.
    A przy okazji - zmieniłam adres bloga. Teraz to gdy-mam-czas.blogspot.com/
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...