sobota, 24 sierpnia 2013

Ukwiecona tablica

Stara tablica, pamiętająca czasy PRL-u i mojej nauki pisania i liczenia, kiedy to w czasach swej świetności miała jeszcze u góry kulkowe liczydło, z którą nie potrafiłam się rozstać przez lata, wierząc w jej drugą świetność w nieokreślonym momencie kiedyś:
 

Po zupełnej metamorfozie:


Z pojemniczkiem na kredę:


Opleciona własnoręcznie przygotowanymi kwiatuszkami, listkami i badylkami:



Na ramie pomalowanej na biało, delikatnie poprzecieranej:



Moją pracę zgłaszam na wyzwanie Wakacyjne alterowanie z UHK Gallery - dałam drugie życie starej tablicy.  =)
 

10 komentarzy:

  1. Jest świetna. Teraz z przyjemnością można umieszczać na niej zapiski.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ niesamowita jest! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt powalajacy !!!! I te kwiatkuszki :) Myslalam ze tylko ja wycinam nozyczkami :) haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna !
    Pierwsza tablica na której widzę gdzie jest kreda!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No,no,no... kto by pomyślał, że taką romantyczną tablicę można zrobić ze starocia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i wykonanie!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. czarodziejka z Ciebie!!! i to jak!! :)
    pięknie Ci to wyszło:)
    miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł. Też taką miałam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać,że napracowałaś się, tyle kwiatów i to jakich!! Świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...