środa, 22 maja 2013

Muzyczna kartka kirigami

Spsociłam karteczkę, która chodziła za mną długo. Bardzo muzyczną, w kształcie klapy od fortepianu:
 
 
Otwierana:
 

W kolorystyce black&white:


Ozdobiona własnoręcznie zmontowanymi kwiatuszkami, listkami i motylkiem oraz ramkami-freebies:


Każdy klawisz, a nawet jego część (3,5x15 mm) wycięłam własnoręcznie i skleiłam - czułam się jak twórca prawdziwego instrumentu:


Największa niespodzianka kryje się jednak w środku kartki. Po otwarciu i przekręceniu naszym oczom ukazuje się mała trójwymiarowa scena z otwartym fortepianem i ławeczką obok, na którą prowadzą małe schodki-klawisze:

 
Taki efekt to zasługa techniki kirigami, której od dawna chciałam spróbować:
 
 
Motto jest dopełnieniem mojego życzenia, aby każdy dostał od życia taką okazję, jak ja kiedyś, i mógł wśliznąć się niepostrzeżenie na taką scenę, posiedzieć przed wspaniałym instrumentem, i odważyć się dotknąć jego klawiszy:
 
 
Z radością zgłaszam moje dzieło na
 
 
- oraz Wyzwanie na majową nutę, bo są na niej majowe kwiaty, a nawet motyl:
 
 

20 komentarzy:

  1. super Ci to wyszło! jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Ciebie w słoneczny poranek.Pięknie,miło i romantycznie.Kartka jest fantastyczna.Podoba mi się więc rozgoszczę się na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów,Pozdrawiam i życzę udanego dnia,J,

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł. Kartka jest świetna i niepowtarzalna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykły pomysł i wspaniałe wykonanie. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Do tego cudowne przesłanie. Gratuluję Aniu i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze! GRATULACJE!!! Jest CUDNA!!! PODZIWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę super :) Mam w rodzinie muzyków spodobałaby im się....

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędna kartka! Bardzo mi się podoba i pomysł i wykonanie, w każdym detalu tak precyzyjnie zaplanowanym i zmontowanym w całość... Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna chciałaś spróbowac? Jak zobaczyłam tą kartkę to pomyślałam, że zajmujesz się tym od zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna karteczka :-)Środek rewelacyjny!!! Ja też "przymierzam się" do zrobienia kartki w fomie fortepianu

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka, a trójwymiarowy obrazek w środku robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kapitalna , genialna i w ogóle... obłęd . Musisz wygrać wyzwanie , trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ana, to jest Mistrzostwo Świata. Brawo. A tak poza tym, to są moje klimaty... :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci wyszła ta kartka :) Jest co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę! ale dopracowane dzieło. Wygląda bardzo interesująco ;) dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś niesamowitego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    To ja nie wiem, czy jest sens brać udział u femy w wyzwaniu ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...