poniedziałek, 1 października 2012

Kuchenne krasnoludki

Gdyby nie kilka drobiazgów, czułabym się w kuchni jak sierotka. Dzięki praktycznym narzędziom, które mnie w tym miejscu wspierają niczym krasnoludki, jestem w moim małym królestwie zaradną i szczęśliwą Królewną Śnieżką, o taką:
 
(źródło: link)
 
Przedstawiam Wam, kochani moich kuchennych krasnoludków, zaczynając od najmniejszych. Oto Radełko, Łopatka, Trzepaczka i Pędzel:
 
 
Waga kuchenna:
 
 
Przesiewacz do mąki i Miarka:
 

Wysokie miseczki:

 

Tortownica rozpinana z boku z wymiennym wkładem kominowym:

 
Standardowa blaszka 35x26:
 


Zamykany plastikowy pojemnik z wyjmowaną szufladą, która służyć może również jako taca, dopasowany do wymiarów standardowej blaszki, w którym można przechowywać gotowe ciasto nawet w lodówce:

 
Do tego wesoła gromadka Książek kucharskich:
 

Szczególnie mój Mędrek, który uczył mnie wszystkiego cierpliwie krok po kroku:


 
 
A Wasze krasnoludki dobrze się sprawują?  =)

7 komentarzy:

  1. dziękuję za udział w moim candy i za pozytywną energię, którą u mnie zostawiłas:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to wyposażenie masz konkretne :) w mojej jest trochę gorzej, do tego przyznać się muszę że nie potrafię piec, ale tak to jest jak cukiernia praktycznie koło domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łohohoho widzę ,że jesteś profesjonalną kucharką ;-D niezły sprzęcik;-) ja z kolei wole gotować różne dania niż piec.Znam kilka sprawdzonych przepisów,ale to już naprawdę musi mnie przycisnąć.Jeżeli miałabyś ochotę mogę się podzielic moimi przepisami z Tobą ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za udział w moim candy. Już wkrótce wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra wyposażenie.Ja to obywam się czym popadnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełen profesjonalizm :)) Zdecydowanie brakuje mi wagi i przesiewacza do mąki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora kolekcja książek, ja posiadam zaledwie trzy z których i tak nie za często korzystam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...