czwartek, 19 grudnia 2013

Grudniownik - część pierwsza

Mimo całego przedświątecznego zabiegania udało mi się wypełnić pierwszą część mojego grudniownika, więc mogę pokazać część tematycznych wpisów zaproponowanych przez Color Hills:
1. Moje ulubione wspomnienie świąt, czyli mikołajki i wigilie w szkole:


 2. Moje miasto nocą, a dokładniej moja mała, wiejska miejscowość oprószona śniegiem:


3. Lista rzeczy do zrobienia - porządki:


4. Pieczemy pierniki, czyli słodka tradycja:


5. Podwieczorek z herbatką i konfiturą - moje ulubione przepisy schowane w kopercie:




6. Mikołajki, czyli list do Mikołaja:


7. Piszemy kartki i ślemy w świat promyczki miłości w świat:


8. Wieszamy jemiołę, czyli gościmy zielone gałązki:


 9. Najpiękniejszy płatek śniegu, czyli ten, który roztapia się w naszej dłoni:


10. Relaks, czyli nasz czas przed kominkiem:

...
W całym projekcie grudniownika korzystam z wielu freebies. m.in. od Antilight, Craftfun, UHK, Free Vintage Digital Stamp, creating keepsakes, Creativity Prompt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...