czwartek, 12 grudnia 2013

Inspiracja zdjęciem

Kochani, tak się zdarzyło, że stworzyłam pracę inspirowaną tym oto zdjęciem, szczególnie chlapaniami ze zdjęcia na ścianie i jego różowo-fioletową kolorystyką:
 
http://blog.design-seeds.com/2013/11/02/interior-motives-brushstrokes-6/
 
Oto mój ptasi tag:
 



 
Pierwszy raz w pracy wykorzystałam element doodligu, który "chodził za mną" od jakiegoś czasu. Jest dość kolorowo i mediowo. Przydały się farbki, mazaki, pisaki, kredki oraz mgiełki.  =)
 
Pracę zgłaszam na wyzwania:
 
 
 

13 komentarzy:

  1. Ale piękne <3 Moje najukochańsze kolory w pięknej formie artystycznej *.* Normalnie na ścianę bym powiesiła :) Cudne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ptaszek :) i dodling też fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny tag !!! Piękny efekt uzyskałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne, jestem pod wrazeniem:)))super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo artystyczny , super

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepieknie wyszlo. Udowodnilas, ze zycie to jedna wielka inspiracja. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://tendom.blogspot.co.uk/2013/12/tendomowe-candy-wiankowe-z-maja-w.html?showComment=1387061550131

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna praca :) dziękuję za udział w moim wyzwaniu w Scrappo

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny tag!
    cudny ptak!
    przepięknie"rozwinęłaś skrzydła" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...