piątek, 20 grudnia 2013

Grudniownik - część druga

Kolejne dni zapełniły mój grudniownik. Wpisy tematyczne zaproponowane przez Color Hills:

11. Przystrajamy dom - wieszamy lampki i łańcuchy:


12. Lista prezentów:


13. Czas założyć zimową czapkę:


14. U nas prezenty pod choinkę przynosi... Mikołaj:


15. Dekorujemy ciasteczka:


16. Tradycje świąteczne - przyjmujemy kolędników:


17. Szyjemy skarpety na prezenty:


18. Niezapomniany prezent - kaktus od brata:


19. Co wrzucasz do bigosu:


20. Pakujemy prezenty:


...
W całym projekcie grudniownika korzystam z wielu freebies. m.in. od AntilightCraftfunUHKFree Vintage Digital Stampcreating keepsakes,Creativity Prompt.

4 komentarze:

  1. Cudnie:) Widzę że u Ciebie światecznie:) Dziekuję za odwiedziny i udział w mojej zabawie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa taki grudniownik :)
    Dziękuję za głoszenie do mojego candy! Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze n ie brałam udziału w żadnej tego typu zabawie...
    chyba nie miałabym czasu...
    podziwiam Cię, Aniu, tak wiele się u Ciebie dzieje!
    Pozdrawiam i świąteczne życzenia zasyłam!
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wpisy! super, że dołączyłaś do zabawy, bo się tam trochę samotnie czułam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...