piątek, 15 marca 2013

Święta? Które święta?

Nie żebym nie wiedziała, że zbliża się Wielkanoc, ale przecież po Bożym Narodzeniu powzięłam noworoczne postanowienia ukończenia tego, co pozaczynałam w roku ubiegłym i taki jest oto finał w postaci świątecznego kompleciku decu - zawieszek, dzwoneczków, obrączek do serwetek:
 
 




 
Nie wiem, czy zdążę z czymś wielkanocnym w tym roku, bo historia z grudnia zeszłego roku się powtarza i do Wielkiej Nocy będę na rehabilitacji poza domem, wracam późno i zmęczona, a to nie wróży rękodzieła. Od powrotu z sanatorium skończyłam jeszcze kilka rzeczy, które sukcesywnie będę pokazywać. Trzymajcie się, szczególnie Ci, których zasypało. U mnie nie ma na szczęście takiej strasznej zimy teraz, tylko leciutko przyprószyło. ^^

8 komentarzy:

  1. Ależ to piękne!
    Nie rezygnuj z ozdób wielkanocnych. Najwyżej zademonstrujesz je nam na Boże Narodzenie ;-)
    Duuuużo zdrowia!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku szczególnie trudno się sprężyc na coś wielkanocnego, bo tak mało czasu ;)
    na pewno powstanie coś szydełkowego :)
    posiądziesz nową wiedzą w tej dziedzinie :)
    pozdrawiam i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy pokazujesz :)
    spręż się i coś na pewno fajnego powstanie na Wielkanoc :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ozdoby!Zawsze to mniej przygotowań w tym roku:)) Jeśli chodzi o pogodę, to moje miasto nawet w ogólnopolskim radiu zostało wymienione, że silne wiatry pozrywały linie wysokiego napięcia. Ja na szczęście braku prądu nie odczułam, ale wiatr ostro dmuchał w dachy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dziś usypałam zaspę tak wysoką jak ja :) a już się cieszyłam, że po zimie :/
    jeśli nie masz weny na wielkanocne ozdoby to ich nie rób :) rehabilituj się, zdrowiej i rób to na co masz ochotę, choćby nawet bombki na choinkę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy czas jest dobry żeby coś dokończyć :) bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. ładniutkie drobiazgi Aniu ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze:) za oknem śnieg więc można takie deco poczynić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...