czwartek, 9 stycznia 2014

Styczniowy tag

Marzył mi się projekt całoroczny, którego efektem byłaby seria prac połączonych kilkoma elementami. Drużyna SPS proponuje serię wyzwań inspirowanych poezją. Wiersz na styczeń brzmi:
 
"Jedzie styczeń"
(E. Szelburg- Zarembina)

 Jedzie styczeń czwórką koni,

złote lejce trzyma w dłoni.
Wiatr go ściga, pędzi goni!
W złotym słońcu srebrny kurz...
Pyszna sanna w skrzący mróz!
 
Mnie zatrzymał i zainspirował ostatni wers o sannie w skrzący mróz i tak powstał tag w czekoladowej palecie z dodatkiem śniegu i  pięknym przesłaniem:
 
 
 
Zapraszam Was serdecznie na wyzwanie z wierszem.  =)

7 komentarzy:

  1. Ladniutki tag, wierszyk zimowy.... a zima w USA :) moze by tak na tych saniach do nas choc na chwile przyjechala ? Przydaloby sie dywan na sniegu wytrzepac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. .. jeszcze trochę a może i u nas mroźno będzie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo klimatyczny, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo subtelny, podoba mi się :)
    pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. magiczny :)
    zapraszam do mnie na zimowe candy :)
    http://skoknaszafe.blogspot.com/2014/01/zimowe-candy-czyli-podaj-dalej.html
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...