piątek, 5 lipca 2013

Kopertowe love

Kochani dziś prezentuję moją drugą w życiu kopertówkę. Tym razem w klimacie starociowym. Jej bazę stworzyłam sama traktując papier pachnącym wyciągiem z kawy rozpuszczalnej. Najpierw było malowanie i prasowanie żelazkiem:
 

Potem składanie według kursu:


I ozdabianie:


Potem dorobiłam karnet na życzenia kolorując najpierw brzegi wyciągiem z herbaty:


A potem delikatnie cieniując resztę powierzchni i dekorując "książkowymi" scrapkami:



Tak prezentuje się cały komplet:


Zgłaszam moją prace na wyzwanie "KOPERTÓWKA NIE JEDNO MA IMIĘ".

16 komentarzy:

  1. Papier pięknie się zabarwił

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Podziwiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koperta lubię takie z ręcznie barwionego papieru . Zapraszam do siebie na zabawę fotograficzną ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekła mnie ta koperta :D Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kopertówka, z klimatem:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC:)

    OdpowiedzUsuń
  6. normalnie ósmy cud świata! i jeszcze ta kartka na życzenia tak pięknie ozdobiona, normalnie brak słów by opisać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo klimatyczna praca :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysł z kawą - REWELACYJNY! ;))
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna, bardzo mi się podoba. Jestem w szoku jaką metodą ją wykonałaś:) Dzięukję za odwiedzenie mojego bloga i wzięcie udziału w Candy. Powodzenia:) Pozdrawiam serdecznie efffka

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuper :) Baardzo ladnie wyszlo Ci :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarodziejka :)
    Tylko kawy trochę żal ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu rewelacyjny pomysł :).

    Ślicznie wszystko wykończyłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i wykonanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. kopertóweczka, jak się patrzy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. No genialnie wyszło! Świetny efekt, rzeczywiście starociowy, ale jak spod igły :)
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...