poniedziałek, 17 września 2012

Ciepłe wymianki na jesienne dni

Nie ma nic bardziej miłego jak ciepła, inspirująca wymianka na coraz chłodniejsze już dni. Doszły mnie wieści o dotarciu ostatnich paczuszek ode mnie (na Agę mam nadzieję czeka już jej paczuszka w domu, w Polsce i niedługo nam o niej opowie, a ja Wam o Irlandii), więc i ja się chwalę.
 
Karolinka w piątek minęła się ze swoją paczuszką w domu i dopiero dziś ją odebrała z poczty. Jej relację możecie przeczytać na blogu KaoriArt. Nasza wymianka miała charakter serwetkowo-biżuteryjny. Od Karolinki dostałam taki oto zestaw:
 

Były w nim śliczne serwetki:


Oraz dwa komplety kolczyków, w tym ręcznie dziergane (wymarzone, moje pierwsze takie) oraz biżutkowe przydasie, żebym mogła dać upust mojej wenie, kiedy mnie znów najdzie:

 
Paczusia ode mnie dla Karolinki wyglądała tak:
 

Był w niej cały komplet moich serwetek:
 
 
Czarno-biała papeteria:



Ozdobiona szkicem "kwiat paproci" autorstwa mojego brata:

 
Komplet filcowej biżuterii wybrany przez Karolinkę:
 
 
W paczuszce znalazła się również karteczka z moim motto, brązowa sówka, lawendowe serduszko-zawieszka oraz słodkości.
 
Dziękuję Karolince za inspirującą wymiankę, ciepłe pogaduchy międzyblogowe oraz lekcje decu. Chwalę się również pierwszym, skromniutkim ich efektem - malutkim świecznikiem:
 
 
Dotarła dziś do mnie paczuszka wymiankowa od Magdy z bloga skarby dusi szydełko handmade. Umówiłyśmy się na małą wymiankę biżutkową. Wysłałam Madzi mój komplet pomarańczowo-szary:
 
 
Karteczkę z moim motto oraz troszkę słodkości:
 
 
Madzie przysłała mi aż dwie cudne broszki, o jakich marzyłam, oraz prześliczne perłowe kolczyki:
 
 
Dziękuję Madziu za wymiankę i życzę Ci, abyś zawsze miała czas i wenę dla swojego rękodzieła.
 
Na koniec wymiankwego posta pragnę, kochani, Was wszystkich gorąco zaprosić na "Wymiankę na jesienne dni", którą organizuje Izabela z bloga Szycie Izabeli:
 
 
Myślę, że nikogo nie powinno zabraknąć na tej pogodnej i jakże na czasie zorganizowanej na zaprzyjaźnionym blogu wymiance. Czasu na zgłoszenie coraz mniej, ale na przygotowanie czegoś wyjątkowego jeszcze sporo. Ja już tam jestem i czekam na moją parę wymiankową. Jestem ciekawa, czy będzie nią któraś z Was moje drogie. Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko, dziękując za moc życzeń powrotu do zdrowia. Czuję się coraz lepiej i od jutra wracam do mojego rękodzieła.  =)

10 komentarzy:

  1. cudne prezenciki :)
    papeteria jak zawsze-śliczna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prezenty sobie zrobiłyście. Widzę że wymianki całkowicie cię wkręciły :D Ja też je uwielbiam.
    Świecznik w decu jest świetny, ja mam podobny z wymianki (oczywiście inny wzór). Pierwszy raz bardzo udany ..
    Ps. Dziękuję że wspomniałaś o mojej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje Aniu za super wymiankę^^
    Sówka już się zaklimatyzować a serduszkiem i resztą rzeczy nie mogę się nacieszy^^
    teraz jak bede leciec na pocztę to ubiorę mój cudwony filcowy komplecik^^
    a co do deco wyszło Ci super^^ zdolniacha z Ciebie nie ma co ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenciki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolna Aniu z Ciebie dziewczyna,a prezenciki na prawdę śliczne.Chyba zapisze się na tą jesienną wymiankę bo kocham jesień,a może przy okazji trafie na Ciebie.Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że już lepiej się czujesz:) Ja tak samo! I nawet byłam an poczcie:P Chodź do mnie po wyróżnienie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wymianka :)
    Ps. zrobiliśmy ( a właściwie syn sam zrobił i był z siebie bardzo dumny :)) "ziemniaczki " z Twojego przepisu http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/2012/09/rozgryzanie-herbatnikow.html

    Pyszne !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemna wymianka :) dziękuję za udział w mojej zabawie.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też bardzo lubię jak listonosz wchodzi z przesyłka.
    Dziękuję za udział w moim candy i witam w gronie obserwatorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymianka była super!!! Fajnie poznac taką dziewczynę!!!
    Ale o tym, że lubisz dziergulce uszne, nie napisałaś.
    Jak pokażesz które, chętnie podeślę, a co mi tam;)))))))))) Róbmy sobie dobrze;)
    Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...