niedziela, 5 sierpnia 2012

Drugie życie rzeczy

Są takie drobiazgi, które kochamy i nie chcemy wcale się ich pozbywać, pomimo że straciły blask.
Na szczęście można im dać drugie życie. Postarać się ja odnowić, wykorzystać może jakoś inaczej, zmienić ich przeznaczenie, ale pozwolić im dalej istnieć.

Polecam Wam serwis, gdzie można zobaczyć całe mnóstwo świetnych pomysłów na dawanie takiego drugiego życia różnym rzeczom -> zycierzeczy.pl


Ja miałam dwie smutne szkatułki - tekturową i drewnianą. Chciałam je jakoś podreperować i ożywić. Postanowiłam je pomalować jakoś. Przypomniałam sobie, że mam dwa świąteczne spraye - srebrny i złoty. Nie miałam pojęcia, czy ma to sens, ale opryskałam je z każdej strony dokładnie i poczekałam aż wyschło. Efekt był super. Papier i drewno świetnie wchłonęły spray. Nic się nie brudziło przy zetknięciu.

Oto szkatułka papierowa pomalowana sprayem srebrnym:



Oraz szkatułka drewniana pomalowana sprayem złotym:



Teraz moje bezcenne drobiazgi mogą się czuć bezpiecznie, a ja nie wstydzę się już szkatułek. Polecam.  =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...