piątek, 3 sierpnia 2012

Chodź pomaluj mój świat

Spójrz na poniższe zdjęcia.

Czy widzisz różnicę w kolorze rzeczy na tym obrazku:

(źródło: tutaj)

oraz na tym obrazku:

(źródło: tutaj)

?

NIE?!

TO SPÓJRZ JESZCZE RAZ I POWĄCHAJ!!!

To pierwsze to żółty, a to drugie to cytrynowy! To zasadnicza różnica!

Ten pierwszy po prostu jest, a ten drugi woła: ZJEDZ MNIE!, JESTEM PACHNĄCY!, JESTEM ZDROWY!, JESTEM SOCZYSTY!, JESTEM SMACZNY!

To pierwsze to chemia, to drugie to natura. Jak idę sobie coś kupić, to otwieram i wącham wszystko bardzo dokładnie. Jak coś jest żółte, a nie pachnie jak żółte owoce, to odpada. Prosta zasada, która ma odniesienie także do wszystkich pozostałych kolorów. Im coś pachnie bardziej owocowo, soczyście i zasmaczyście, tym jest bardziej kuszące. Kontakt z takimi pachnącymi kosmetykami to czysta rozkosz. Polecam. =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...