czwartek, 15 sierpnia 2013

Nie płyń z prądem

Drużyna Lift Summer Crafts zaproponowała nam zmierzenie się z formą collage w połączeniu z mapką:
 
 
Temat bardzo mi się spodobał i na pewno do tej techniki wrócę, a oto moja interpretacja tematu wyzwania:
 
 
 
Ryba, bo jestem z pod znaku ryby, a łuski z tłoczonych kółeczek świetnie nadawały się do nadania efektu przestrzenności i wyeksponowania przesłania, aby nigdy nie płynąć z prądem, czyli nie poddawać się ślepo trendom, tylko zawsze być sobą. Mieniące się refleksy, dodane żelopisem na płetwach podkreśliły drapieżność stworka:
 
 

Oczywiście rybka otrzymała gustowne akwarium w postaci zalterowanego pudełka po czekoladkach:
 

 

Tło i ramka potraktowane zostały gęsto farbą, maską i stemplami. Całość utrzymana w pełnej nadziei zielnej kolorystyce. Kompozycja wypukła, naturalistyczna przypomina bardzo cenne trofeum z połowu:

 

 
Z przyjemnością zgłaszam moja pracę na wyzwanie LSC challenge#8 - collage.

5 komentarzy:

  1. Ciekawa praca.Tak już dłuższy czas się zastanawiam czy przystąpić do tego tematu.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa interpretacja ! Obrazek wygląda interesująco. Ja myślałam, że to z tkaniny, a tu się okazuje , że nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawde Suuper sobie to wymyslilas :) Super praca :) Powodzenia w zabawie Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty zaskakujesz! Coś niebywałego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy wiesz... ale ja też jestem ... Rybka...
    wspaniała jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...