piątek, 16 sierpnia 2013

Niebiesko dla mamy

W zeszłym tygodniu moja mama obchodziła urodziny. Chciałam zrobić dla niej oryginalny papierowy drobiazg z przesłaniem. Kartka "doniczka" chodziła za mną już długo. Całość ujęłam w zwiewnych niebieskościach:
 
Upał szalał, dlatego kartka zupełnie inaczej prezentuje się na zdjęciach robionych w domu:
 
 
I na zewnątrz, w pełnym słońcu:
 
 
Szablon zrobiłam sobie sama, więc żadnej strony nie polecę, ale zachęcam do eksperymentów z tą formą. Zapraszam Was również na niebieskie wyzwanie. =)
 
Dziękuję również Maji (Zuzance) za ten uroczy drobiazg:
 
 

13 komentarzy:

  1. Podziwiam, piekna i bardzo elegancka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent, bardzo ładny kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przelicznel. ucieszyla sie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna karteczka :) Baardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna karteczka...
    Aneczko... wszystkiego co dobre Twojej mamci... jak najwięcej radosnych chwil w życiu a smuteczków najlepiej żeby wcale nie było

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, taka niebiańska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe prace! śłiczne
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Aniu, bardzo ładną kartkę zrobiłaś. Pozdrawiam i dziękuję za przyłączenie się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna mi się podobają te kartki - doniczki. Twoja wyszła rewelacyjnie, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...