poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Na niepogodę

U mnie dzisiaj pochmurno, mokro i chłodno, ale to nie powód by narzekać, bo upałom to ja serdecznie dziękuję. Czas to dobry na pokazanie skończonego kolejnego już dzierganego dzieła - kubraczka na duży chustecznik robionego na chybił-trafił, czyli spruj, wróć, zrób inaczej, aż wyjdzie, bo wzoru w necie nie znalazłam, a strasznie pragnęłam taki stworzyć:
 

Pragnę również bardzo podziękować Madzi za cudną paczuszkę pełną słodyczy w różnej postaci, która umiliła mi ten szarobury dzień:


 
Niedługo papierki pójdą w ruch, bo bardzo zapragnęłam stworzyć coś notesikowego. ^^

10 komentarzy:

  1. Wdzianko na chustecznik świetny, gratuluję fajnych papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Papiery świetne ja te miałam udany poniedziałek..

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w moim małym świecie:) dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne ubranko na chustecznik :) Jak i Sliczne prezenty dostalas :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wdzianko i paczuszka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ubranko...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kubraczek na chustecznik, wyszedł Ci świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aneczko... śliczna poszeweczka i do tego piękny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kubraczek i kolor bardzo mi się podoba:) ciekawe jak go wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bez schematu... no to wielkie brawa! Świetnie wygląda ten chustecznik!
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...