czwartek, 18 kwietnia 2013

Poukładany świat Małego Księcia

Znam osoby, u których "Mały Książe" stoi na półce obok Biblii, jako jedno ze źródeł refleksji nad fundamentami naszej ludzkiej egzystencji. Sama bardzo chętnie sięgam do niego, gdy mi smutno i źle, żeby sobie wszystko od nowa poukładać.

 

Bo taki jest właśnie świat Małego Księcia - bajkowy, prosty i poukładany. Żeby mieć jego namiastkę na biurku stworzyłam organizer na kredki z rolek po papierze toaletowym, o tak:

- narysowałam na sześciu rolkach podłużne linie - po trzy na każdej w równych odstępach od siebie:


- pozginałam wzdłuż tych linii:


 - skleiłam pozginane rolki bokami "na cytrynkę":




- ścisnęłam je, żeby nabrały kształtu, dodatkowymi paskami doklejonego papieru:


- odrysowałam na brystolu zarys dna:


- wycięłam nieco większe koło i ponacinałam je dość gęsto w kierunku środka do narysowanego okręgu:


- pozaginałam "języczki" przy pomocy nakrętki od słoika z kawą:


- przykleiłam denko do konstrukcji właśnie dzięki "języczkom":



- docięłam paseczek brystolu na cały obwód organizera i podkleiłam go taśmą dwustronną:


- okleiłam nim górny brzeg organizera:


- wycięłam z brystolu prostokąt o wymiarach wysokości i obwodzie organizera:


- ozdobiłam go kilkoma warstwami papieru, garścią przeszyć, koronką oraz własnoręcznie zrobioną różyczką:


- przykleiłam klejem całość dokładnie do konstrukcji:


- w centrum różanej kompozycji znalazł się obrazek z Małym Księciem zapatrzonym w gwiazdy oraz mój ulubiony cytat z książki: "Gwiazdy są piękne, ponieważ na jednej z nich istnieje kwiat, którego nie widać":
 
 
- między obrazkiem a cytatem dokleiłam soczystą różyczkę - moje wyobrażenie o obiekcie westchnień bohatera:
 
 
Z radością zgłaszam mój bajkowy organizer na wyzwanie # 9 z Małym Księciem Kreatywnego Pola:
 
 
 

17 komentarzy:

  1. Tyle pracy... ale efekt fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnej urody, gratuluję pomysłu. A "Małego księcia" kocham. Cytatów, złotych myśli ci niemiara. Lubię opowieść o spotkaniu z lisem i nawiązywaniu przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny organizer i taki pysłowy, mam nadzieje że wygrasz wyzwanie, bo cudo stworzyłaś- pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :) http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest !!! Ale jesteś kreatywna !!! "Mały książę" - to ulubiona książka mojego dzieciństwa :) Miłe wspomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny, bajkowy organizer Małego Księcia. Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna robota, piękny efekt i kto by się spodziewał, że w środku rolka po papierze :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny! Dziękuję za udział w moim wyzwaniu! Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie przepadam za Małym Księciem, ale ten organizer wyszedł świetnie ;)

    Zapraszam do mnie: http://kamilove-arcydziela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zdolna jesteś niesłychanie ...
    ja tam wolę Anię ... z Zielonego Wzgórza ... hihi
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. to się nazywa kreatywność, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tutek:) Bardzo ładny organizer zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny pomysł! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak się przymieżałam i w końcu zrobiłam organizer, twoja praca była dla mnie inspiracją - dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...