piątek, 20 września 2013

Radość Wiktorii i moja

Kochani, tak się złożyło, że własnych dzieci nie mam. Nie wiem, jak to jest, kiedy przygotowuje się urodziny dla kilkulatka i naprawdę nie miałam pojęcia, co można przygotować jako prezent z takiej okazji, który mógłby się choć troszkę spodobać. Miałam niewiele czasu do namysłu, decyzji i wykonania, bo o zabawie u Anuli dowiedziałam się na kilka dni przed jej końcem. Próbowałam sobie wyobrazić, o czym może marzyć mała dziewczynka i tak mi przemknęło przez myśl, że kiedyś, dawno temu, chciałam być królewną i mieć swoje małe królestwo. Tak powstał filcowy zestaw dla małej królewny:
 
* berło i korona:
 

* gumka do włosów, spinki, broszka, pierścionek i bransoletka:


* oraz cukierki: 


Tak wyglądała cała zawartość paczuszki:
 
 
Były tam także maskotki - damy dworu, kartka urodzinowa oraz lawendowe serduszko. Kiedy zobaczyłam radość na buzi Wiktorii oglądającej prezent, łezka zakręciła mi się w oku:
 
(zdjęcie Wiktorii z bloga Anuli)
 
Tak sobie pomyślałam, że tak właśnie mogłaby się cieszyć moja córeczka, gdybym ją miała. Było mi bardzo miło, kiedy spośród wielu wspaniałych prezentów, którymi obsypały ją inne zdolne bloggerki, wybrała właśnie mój i jej urodzinowe szczęście stało się i moim, za sprawą jej wspaniałej mamy. Oto jaką fantastyczną paczuszkę otrzymałam:

 
Po stokroć dziękuję i życzę całej rodzince samych pogodnych dni.  =)

2 komentarze:

  1. Wital Aniu. Twoja pomyslowośc mnie zdumiewa.Jak można wyczarować takie cacuszka.Wiktoria miała Śwęto, otrzymując takie. prezenty.Aniu nie dziw się ,że najbardziej cieszyła się z prezentu od Ciebie, Dzieci bezbłędnie odczytują szczere intencje i rozpoznają wartości.Pozdrawiam b. serdecznie. pa,pa.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestaw i ile radości, włąśnie dla takich uśmiechów warto jest tworzyć;-) pozdrawiam Ataja Artesania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy konstruktywny i inspirujący komentarz. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...